За първия си рожден ден Credissimo Супер получава обновена визия и сайт под новия бранд Maxo

За първия си рожден ден Credissimo Супер получава обновена визия и сайт под новия бранд Maxo

През последната година, компанията успешно наложи изцяло нов модел на финансиране за българския пазар – обратен лизинг на автомобил. Над 6 500 са получените и обработени заявления, а над 80% от клиентите на компания са доволни от услугите, според вътрешни проучвания на компанията. В рамките на изминалата година бяха открити и първите четири представителни офиса в страната.

След успешния старт, компанията прави следващата стъпка към усъвършенстване на предлаганите услуги под нова марка Махо. Чрез нововъведенията компанията цели да надмине потребителските очаквания и да предостави още по-висока добавена стойност за клиентите си.

Твоята кола са твоите пари! – това е девизът на Maxo, който най-точно описва и основното предимство за потребителите – обратен лизинг на автомобил със суми от 3 000 лв. до 30 000 лв., на равни месечни вноски, с период на погасяване до 48 месеца. Единственото задължително условие за кандидатстването за средствата е собственост на автомобил.

Колата служи единствено за гаранция на средствата, а лизингополучателят продължава да я използва, както е свикнал. Услугата е лесен и удобен избор и за всеки, който има влошена кредитна история или работи на свободна практика.

По случай рождения си ден, Махо подарява и промоционален гратисен период до 6 месеца, от който може да се възползва всеки, който подаде заявление за обратен лизинг.

Освен с нова идентичност, Махо може да се похвали и с изцяло нов уебсайт – още по-лесен и удобен за употреба на всеки тип устройство. Сайтът www.maxo.bg е разработен на базата на най-новите тенденции за оптимално потребителско изживяване, което осигурява още по-опростено и бързо подаване на заявление.

В допълнение към новите марка и сайт, компанията оптимизира и усъвършенства вътрешните си процеси, така че клиентското удовлетворение да е гарантирано. Съвсем скоро Махо ще зарадва клиентите си с още една напълно безплатна услуга, която ще бъде и първата по рода си, предлагана в България.

От Maxo потвърдиха, че всички сключени до момента договори за обратен лизинг остават в сила без никакви промени. 

Изпълнителният директор на Махо, Славян Ценов, сподели: „ Избрахме името Махо, защото то е съвкупност от основните предимства, към които се стремим: максимално лесно и бързо обслужване на клиентите ни, максимален комфорт на всяка стъпка от процеса. Махо дава повече, защото осигурява достъп до по- високи суми и удобно решение за всеки. От кандидатстване онлайн или по телефона до отговор отнема само 15 минути. За удобство на нашите клиенти са откритите ни офиси в София, София окръг, Пловдив, Благоевград. За рождения си ден открихме още три нови офиса във Варна, Бургас и Добрич, а в до края на месец юни планираме да открием локации във всички големи областни градове в страната, така че да бъдем още по-близо да нашите клиенти.“

Махо е част от финтех групата Credissimo, която устойчиво се развива на българския пазар вече 13 години, като разработва и внедрява иновативни дигитални финансови решения. През последните няколко години лидерът в микрокредитирането успешно налага високотехнологичните си бизнес модели и в още няколко европейски страни, а от скоро предлага услугите си и в Латинска Америка.

Maxo (Максо) и www.maxo.bg е търговска марка на Кредисимо Супер АД, ЕИК 204611425. Дружеството е вписано в Регистъра на финансовите институции по член 3а от Закона за кредитните институции, воден от Българска народна банка под номер BGR00385.

Гъвкаво финансиране до 100 000 лв.

Научи повече