Оперативен счетоводител

Какви ще са основните ти отговорности:


  • Изготвяне и осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи, свързани с дейността на Дружеството;
  • Ежедневно отразяване на стопанските операции и текущо следене на движенията по счетоводните сметки в специализирани счетоводни и други програмни продукти;
  • Осчетоводяване на банкови и касови документи; Организира и осчетоводява разчетите с Подотчетните лица и клоновата мрежа на Дружеството;
  • Участва в изготвянето на Справки декларации и Дневници по ЗДДС;
  • Подготовка и изготвяне на текущи счетоводни справки и анализи, съгласно нуждите и изискванията на ръководството, както и участва в изготвянето на документи и справки за данъчни проверки и ревизии;
  • Организира и отговаря за надлежното систематизиране и съхраняването на счетоводната информация, в съответствие с нормативните изисквания и вътрешните правила на дружеството;
  • Организира и отговаря за съхраняването на счетоводните документи и предаването им по установения ред в архив;
  • Участва в провеждането на Инвентаризация на материалните и нематериалните активите на дружеството, както и при проверка на паричните и стоково-материалните ценности;
  • Участва в междинното и годишното счетоводно приключване;
  • Изпълнява други допълнителни текущи задачи, свързани с длъжността и със спецификата на работата в Дружеството;
  • Подпомага работата на Главния счетоводител.


Какво ще търсим в кандидатите:


  • Минимален професионален опит като счетоводител - 3 години. Опит в Лизингова компания ще се счита за предимство;
  • Завършено Висше икономическо образование;
  • Практически опит и познания с Microsoft Navision;
  • Много добра компютърна грамотност и познания в Excel.


Какво още търсим в бъдещия кандидат – организираност и динамичност, умения за работа в екип, аналитичност, прецизност и комуникационни умения, фокус към детайла, високи нива на конфиденциалност и лоялност.


Какво предлагаме в Maxo bg:


  • Динамична среда и възможност за кариерно развитие;
  • Спортни занимания и масаж на работното място;
  • Кафе, чай, безалкохолни напитки и плодове в офиса;
  • Преференциални условия за Карта Мултиспорт, както и Карта Допълнително Здравно Осигуряване;
  • Атрактивна офис локация в центъра на София;
  • Работа на постоянен трудов договор;
  • Бонус за раждане/осиновяване на дете достигащ до 5000лв. нето;


Ако се интересувате от нашето предложение и отговаряте на изискванията -изпратете ни подробна автобиография. Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално