Актуалните цветове за 2018 г. за нови автомобили

Актуалните цветове за 2018 г. за нови автомобили

Според проучване на американския химически концерн PPG близо 60% от потребителите определят цвета на един автомобил като водещ фактор в решението за покупка. Заедно с това автомобилните производители продължават да продават предимно коли в консервативни цветове като бяло, черно, сиво и сребристо. Именно този факт – консервативността от една страна на производителите, от друга на самите потребители, дава огромни възможности. Брандовете могат да експериментират с уникални модели и атрактивен външен вид, а желаещите да изпъкнат на пътя, наистина да го постигнат като направят нетрадиционен избор.

Потребителското търсене среща производителите

Все още водещ цвят, според региона на продажби, са бяло, черно или сребристо. На четвърто място в класацията са сините коли и експертите очакват техните продажби да се увеличат, не без помощта на самите производители.

Продажбите на традиционни цветове избутва назад прихода от продажби на цветни коли. Затова и някои компании въведоха оскъпяване за „наситено бяло“, например. Съвсем логично синьото излиза напред.

През последните две години се наблюдава растеж на продадените коли в син цвят в сегмента на луксозните автомобили, среден клас и миниавтомобилите. Наблюдава се тенденция концептуалните автомобили, представени на изложенията, също често да са в синьо.

Де да беше толкова просто…

В интерес на истината в автомобилния бранш е трудно да бъдат определяни „модни цветове“. Компаниите имат трудната задача да напаснат идеалния цвят към идеалния автомобил с подходящата таргет група. Различните генерации и социални прослойки харесват различни цветове, а и не всеки отива едновременно на седан, миниван или луксозен автомобил.

Цветовете и стиловете трябва да бъдат съобразени с различията сред купувачите. Технологично ориентираните милениали правят различни избори в сравнение с по-консервативните хора от бейби-бум генерацията.

И тук е време да се върнем към прогнозите на PPG за автомобилните цветове през 2018 – 2019 г. От компанията предлагат четири различни палитри, съобразени с четири вкусови ориентации.

Hyper HD – за екстравагантните

hyper hd

Това са цветовете на новото поколение, съобразени с модата в технологиите. Нюансите са близки до популярните във виртуалното пространство и с неонови оттенъци.

IM Perfect – за себеосъзнатите

im perfect

Тази палитра е за модерните, себеосъзнати и ориентирани към духовното хора. Успокояващи окото земни нюанси, които сочат към връзка с природата. Името на палитрата е игра на думи, произнася се I am perfect (Аз съм перфектен).

Knight’s Watch (Нощна стража) – за здраво стъпилите

knight's watch

Сигурност и стабилност са ключовите думи за тези цветни тонове. Традиционните цветове демонстрират увереност и високо положение с тъмни и изискани нюанси.

Lucid Dreams (Осъзнати сънища) – за чувствителни

lucid dreams

Свежи и светли пастелни тонове с усет за лекота, чувственост и спокойствие. Подходящи за всички, които обичат бягствата от забързания живот.

Ако си мечтаете за промяна, която да отразява истинската ви същност или за автомобил, с който да привличате погледите, но нямате средства: С обратен лизинг от Maxo може да получите да 30 000 лв. в зависимост от автомобила си и срок на изплащане до 48 месеца.

 

Гъвкаво финансиране до 100 000 лв.

Научи повече